Page Header

Committee on Publication Ethics

This journal is a member of and subscribes to the principles of the Committee on Publication Ethics (COPE)
www.publicationethics.org"
 

Indexed by

 

 

Recommended software tools for publishing and managing bibliographies, citations and references

Professional Plagiarism Prevention

 

 



 

User
Notifications
  • View
  • Subscribe
Journal Content

Browse
  • By Issue
  • By Author
  • By Title
  • Other Journals
Font Size

Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
  • Home
  • About
  • Login
  • Register
  • Search
  • Current
  • Archives
  • Announcements
Home > Archives > Vol 3, No 1 (2025)

Vol 3, No 1 (2025)

Table of Contents

Articles

Pengaruh Model Problem Based Learning (PBL) Terhadap Hasil Belajar Peserta Didik Pada Pembelajaran Tematik Terpadu Di Kelas IV SDN Gugus II Kecamatan Talawi
Miftahul Fadillah, Masniladevi Masniladevi
Pengembangan Lembar Kerja Peserta Didik Menggunakan Aplikasi Plotagon Berbasis Project Based Learning pada Pembelajaran Tematik Terpadu di Kelas V SD
Rita Indah Mesra Yani, Risda Amini
Pengembangan E-Modul Berbasis Inkuiri Menggunakan Aplikasi Genially pada Pembelajaran IPAS di Kelas V SD Kota Padang
Anggie Rezky Wira Verdila, Yanti Fitria
Pengembangan Lembar Kerja Peserta Didik Menggunakan Aplikasi Flip Pdf Professional pada Materi Penjumlahan dan Pengurangan Dua Pecahan Penyebut Berbeda pada Kelas V Sekolah Dasar
Rindi Antika, Yetti Ariani
Penerapan Model Inquiry Learning dalam Pembelajaran PPKn untuk Mengembangakan Kemampuan Berpikir Kritis Siswa SD
Lira Muharami, Ari Suriani


ISSN: 2809-4751